Hajnövesztés-Kép:D

Végre rávettem magam és hajmosás, illetve szárítás után csináltam egy-egy képet. Igyekszem havonta csinálni, hogy követhető legyen mennyit nő a hajam egy hónap alatt.

 

Látszik, hogy hajszárítás után 1cm-t összeugrott. Februárban 12, 5 csík volt, de azóta júniusban voltam fodrásznál, ahol pár cm-rel rövidebb lett (kb 3-4). Tehát 4 hónap alatt körülbelül 6 cm-t nőtt (volna, ha nem lett volna levágatva.) Nem rossz, de szeretném elérni a havonta 2 cm-res növekedést! :)
És hogy mit teszek érte?

  • használom a hajszeszt (előzőekben már írtam róla)
  • egy nap 1,5-2 liter buborékmentes ásványvizet iszom
  • sok zöldség-gyümölcs
  • nem használom a hajvasalóm, hajsütőm (maximum havonta egyszer, de akkor sem, ha nem muszáj)
  • hajvégápoló, minden hajmosás után
  • kókuszolaj pakolás (hajmosás előtti éjszakára a hajvégekre), Legalább egy hónapban egyszer, de minél többször, annál jobb
Cél: Legalább 11 cm hajnövekedés, minél hamarabb

Ha ezek nem válnának be, kipróbálom a hennás hajpakolást. Erről majd írok egy külön posztot!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

iamzita írta...

Szia!
Miért szeretnél minél gyorsabban minél hosszabb hajat? Ilyet még nem is hallottam, hogy valaki iylen komolyan tervezve növeszt hajat :) Nem gúnyolódok, követni fogom az eseményeket :))

Megjegyzés küldése