Hosszú haj vs. rövid haj

Nektek melyik tetszik jobban, rövid vagy a hosszú haj? Én alapból hosszú haj párti vagyok, de vannak emberek, akiknek sokkal jobban áll a rövid (gondolok itt például Lilura, szerintem Ő "rövid hajú" lány:)). Szerintem egy nagyon rövid frizurához, szép, karakteres arc kell és talán egy vagány stílus is, hogy valakinek jól álljon.
Rövid:

Ezt a fazont még én is bevállalnám
Előnyei, hogy könnyen kezelhető, feldobhatjuk vagány színekkel, nem igényel különleges ápolást, hiszen nem töredezik annyira, mint egy hosszú haj. Hátránya, hogy ha olyan fazont választunk, gyakran kell igazíttatni. Kell hozzá megfelelő mennyiségű haj is, hogy szépen mutasson.
Nekem Rihanna hajam volt egy ideig, szerettem is, de ma már nem vágatnék annyira rövid hajat. Problémás volt, hogy 2 naponta moshattam, hiszen itt nem volt az, hogy összekötöm és kész.
"Rövid hajú" sztárok:
Dobó Kata, akinek minden jól áll


Lilu
Hosszú:
Na ilyenre törekszem!:)



A hosszú hajnak is megvan bizony a hátránya, hogy különös ápolást igényel, hogy ápolt és szép legyen. Legnagyobb ellensége a hajtöredezés, a fakó fénytelen haj, esetleg hajhullás. 2-3 havonta egészségügyi hajvágás javasolt egy hosszú frizura esetében is.
Most, hogy már viszonylag megnőtt a hajam, mondhatom, hogy a hosszú haj sokkal kényelmesebb, ha nem tetszik csak összekötöm és kész is. Többet kell vele foglalkoznom, de úgy érzem meghálálja a törődést.:)

"Hosszú hajú" sztárok:
J.Lo, a latin díva
Jennifer Aniston, akit nem tudnék rövid hajjal elképzelni







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése